About

Final year of uni!!! Cant wait for it to be over!! This is just a boring blog of randomness, with everything from figure skating and Nudie Jeans to outings with mates and crazy updates. Don't come back too often though, it takes me a while to put up anything new. I get a bit lazy, but what can I say, I am a procrastinating uni student...

-------------------------------------------------------------

Want to leave a comment??? Just click on a post!!!

My YouTube Channel

Keep in touch

Twitter Facebook YouTube

Subscribe via email

Facebook

Tuesday, June 16, 2009


Malas banget neh... buka facebook itu buang2 waktu aja... lagian, sering bikin aku kesel, marah, sebel, sedih & kecewa.. smuanya buruk. Jadi nggak usah sering buka aja kayaknya.

Rasanya udah kecanduan... bangun pagi, langsung online, buka facebook.. gk ada satu hari lewat yg aku nggak buka facebook... kalo nggak dapat.. aku mau.. tapi kalo dapat, malah bikin aku rasa nggak enak..

Aku udah malas cuman ketemu temen2 online.

0 comments:

Post a Comment