About

Final year of uni!!! Cant wait for it to be over!! This is just a boring blog of randomness, with everything from figure skating and Nudie Jeans to outings with mates and crazy updates. Don't come back too often though, it takes me a while to put up anything new. I get a bit lazy, but what can I say, I am a procrastinating uni student...

-------------------------------------------------------------

Want to leave a comment??? Just click on a post!!!

My YouTube Channel

Keep in touch

Twitter Facebook YouTube

Subscribe via email

SEBEEEEELLLLL!!!!

Saturday, March 21, 2009

Aku kan udah lama pesen sepatu ice skatingku... trus katanya 5 stengah minggu... berarti aku harusnya dapat sepatunya tanggal 23 Maret (dua hari lagi).

Aku email ke sana tanggal 13 untuk lunasin smuanya, trus dy ga jawab pas aku nanya kapan akan dikirim... jadi aku nanya lagi hari ini.. katanya dari tanggal 13 itu butuh 2 minggu lebih, baru dia dapat!... berarti akhir minggu depan baru dia dapat, truz dy harus pasang bladenya n bikin bahannya anti air.. beberapa hari lagi.. baru bisa dikirim ke sini.. 

Berarti aku ga akan nunggu 2 hari lagi untuk sepatunya, tapi kira-kira 3 minggu lagi!! SIAL! Jadi bukan 5.5 minggu tapi 2 bulan untuk dapat sepatunya!

Sebel! Tapi gimana lagi, emang harus ditunggu ajah...

 =(

5 comments:

  1. Dama said...

    sabar bu! bentar lg kan? tunggu aja. ntar klo sepatunya udah dateng kmu jg lupa sm kesebelanmu sm tukang sepatunya. mwa

  2. Unknown said...

    aww, dun be sad, if its urs it'll arrive no matter wat :) and im sure ure gonna be sooooo happy ince u got em and ure gonna live in the skating place everyday...hahaha, remember to take pics of it when it arrives!!!!

  3. Brendan said...

    @ Dama ~ Lho??!?! kok "bu".. karena aku beli sepatu yg mahal ya?? kaya cewek aja?? wakaka... ya.. mudah2an sepatunya sempurna aja deh... aku udah mimpi buruk berkali2 tentang sepatu ini... aku pernah mimpi itu dibikin bukan dari kulit, tapi dari kain, jadi itu terkulai n ga bisa dipake.. truz ada lagi... aku pas masuk ice, bladenya langsong copot!! =S mudah2an aja sepatuku sampai dengan selamat!

    @ Erika ~ haha.. yeah, i cant wait.. i just wanna go skating again, hopefully it fits well and everything is all good when they get here! and of course I'll take photos! haha.. you'll see it on my blog =D I'd like to live at the rink.. BUT I have uni... and assignments and study i SHOULD be doing.. haha.. and plus its expensive here... i used to go for $2.50 in Jogja, it includes skate hire, here its $13.50 + $3 skate hire... but i wont have to hire my skates anymore!!! =D

  4. Unknown said...

    wow huge difference in price :| but r u gonna skate in winter too? u'll turn into ice..LOL

  5. Brendan said...

    haha.. yeah.. form $2.50 to $16.50!! haha.. insane For a whole week of skating in jogja i can only go once in here..

    Yeah.. of course! but its gonna be weird, cause i never went skating when its cold before... i used to go in jogja just cause it was hot sometimes.. haha.. but once you get going it gets pretty warm anyway. =P

Post a Comment