About

Final year of uni!!! Cant wait for it to be over!! This is just a boring blog of randomness, with everything from figure skating and Nudie Jeans to outings with mates and crazy updates. Don't come back too often though, it takes me a while to put up anything new. I get a bit lazy, but what can I say, I am a procrastinating uni student...

-------------------------------------------------------------

Want to leave a comment??? Just click on a post!!!

My YouTube Channel

Keep in touch

Twitter Facebook YouTube

Subscribe via email

新しい友達

Saturday, August 01, 2009

この間友達とアイススケートした。楽しかったよ!実は僕の友達が一人だけ来た、でも、彼女は多くの友達を連れて来た。皆でアイススケートした。僕は新しい友達に手伝った。そのうちのいくつかはおかしかった、従って僕がスケートリンクで働くと思った。

スケートリンクで働いていないを知っての後で、一人が僕と話した:
「大学で何を勉強している?」彼が聞いた。
「インドネシア語と日本語だよ」僕が答えた
「えー。僕の友達はインドネシア人だよ!あそこにいるのだ!」と言った

僕たちはあの人の所に行った。「インドネシア人ですか?」 インドネシア語で僕が聞いた。彼はとてもびっくり。「う。。うん。。。うん。。。インドネシア人です」彼がゆっくり言った。とても可笑しだ。新しい友達は、皆が可笑し!とても楽しい。=)


どうして日本語を使ったか?難しだよ!

anyway.. 今兄はスケートをしたい、僕も行く。もうスケートをしたい。一週間に四回スケートしたよ。しばしばだね。

9 comments:

  1. Dama said...

    good job!!
    aku mau tanya adekku yg kuliah jurusan jepang ah artinya apa hehehe

  2. Dama said...

    oooohhh... tentang skating ya?? hehehe... gak percuma punya adek (dan pacarnya) yg kuliah jepang. bisa dimanfaatin hahaha

  3. Brendan said...

    udah ngerti ya dama?? haha.. lucu banget kan?? =D

  4. Dama said...

    enggak ngerti, aku cm dikasih tau itu ceritamu main ice skating (di indonesia, sm temen2 indonesia?) hahahaha. tp gak tau isi yg pastinya hahaha

  5. Brendan said...

    di indo?? haha.. bukaaaaaann.. di sini laaaahh.. ya udah.. km belajar bhs jepang dulu sana.. lucu lho ceritanya =P

  6. Anonymous said...

    its all japanese to me !!!!

    When do we get something in english ??
    (for those of us who want to keep up with your blog but cant understand Indo or Jap)
    xmumx

  7. Anonymous said...

    Konichiwa....hajimemashite gerry desu, dozo yoroshiku

  8. Isa said...

    bagus Bondan...

  9. Brendan said...

    Apanya yang bagus? haha

Post a Comment